Από τον Μποντιντάρμα μέχρι τον Χούινενγκ

 

Ο Μποντιντάρμα ήρθε στην ανατολή, στην Κίνα γύρω στο 520 με 527 μ.Χ. και συναντήθηκε με τον αυτοκράτορα Γου της χώρας Λιάνγκ. Μιλώντας για τον Βουδισμό δεν συμφωνήσανε κατά ορισμένες απόψεις σχετικά και ο Μποντιντάρμα πέρασε τον ποταμό Γιάνγκ Τζι (Yang Zi) και στη συνέχεια ήρθε και εγκαταστάθηκε στην κορυφή του βουνού Σονγκ στη σπηλιά Γου Ρου Φενγκ 五乳峰 (Wu Ru Feng) , δίπλα στο ναό Shaolin. Κάθισε εκεί αντικρίζοντας έναν τοίχο για εννέα χρόνια.

   

Κατά τη διαδικασία της διάδοσης του βουδισμού, δίδαξε τους μαθητές του, συμπεριλαμβανομένων των Χούι Κε και Ντάο Γιου, τον βουδισμό Τσάν της Σχολής Μαχαγιάνα. Η διδασκαλία του, δεν στηρίχθηκε σε γραπτά κείμενα, αλλά έδωσε ιδιαίτερη σημασία στο να παρατηρεί τον τοίχο για να εκπαιδεύσει τον εαυτό του. Υποστήριξε ότι η μελέτη των γραφών θα πρέπει να είναι η βάση του Τσαν, αλλά δεν συμφωνούσε σχετικά με την ασταμάτητη ανάγνωση των γραφών σε μορφή τελετής. Η πράξη του ''κοιτάζοντας τον τοίχο'' είναι η συνειδητοποίηση του συνδυασμού θεωρίας και αυτογνωσία.

   

Ο Μποντιντάρμα πίστευε ότι αν ένα άτομο μπορεί να αφήσει την αγάπη και το μίσος, τη θλίψη και την ευτυχία, την απληστία και τους πόθους και να ζεί καθημερινά με φυσικό τρόπο και να απολαμβάνει  ό, τι μπορεί να συμβεί, αντί να ανησυχεί και να διαμαρτύρεται, τότε αυτός ή αυτή έχει μπει στο Βουδιστικό Δρόμο.

   

Ο Μποντιντάρμα έγινε σεβαστός ως ο ιδρυτής του Βουδισμού Τσαν και ο ναός Σαολίν έχει γίνει ο Ναός του Βουδισμού Τσαν.

   

Ο Μποντιντάρμα πέρασε τις διδασκαλίες του στον Χούι Κε. Αργότερα ο δεύτερος μεγαλος Δάσκαλος της Κινεζικής φιλοσοφίας Τσάν, ο Χούι Κε, εφυγε απο το βουνό Song και πήγε στο Shuzhou (σημερινό Anhui). Ο Huike έπειτα πέρασε τις διδασκαλείες στον Σένγκ Τσαν και ο Σένγκ Τσαν στον Ντάο Σιν.Ο Ντάο Σιν έμεινε στην Qizhou (σημερινή Hubei) και πέρασε τις διδασκαλίες στον Χόνγκ Ρεν. Ο Χόνγκ Ρεν στον Χουϊνένγκ που ήταν ο έκτος μεγάλος Δάσκαλος του Βουδιστικού Τσαν.

   

Με λίγα λόγια , η διαδοχή του πρώτου με έκτου Δασκάλου του Κινέζικου Τσαν ήταν ένας προς έναν.

 

     Μποντιντάρμα-Χούικε-Σένγκτσαν-Ντάοσιν-Χόνγκρεν-Χουϊνένγκ

   

Μετά τον Χουϊνένγκ, η μετάδωση των διδασκαλιών δεν ήταν πλέον ένας προς έναν, αλλά ένα προς πολλούς. Είχε περισσότερους από σαράντα μαθητές και όπου ανάμεσα τους οι πιο γνωστοί ήταν οι Xingsi, Huairang και Shenhui.

Κοινωνικά δίκτυα

© 2019 Ιδιοκτησία του Πολιτιστικού Κέντρου Σαολίν ΤσανΓουΓι Ελλάδος. All rights reserved                                                                                 Design by GSM .  Πληροφορίες | Όροι χρήσης | Επικοινωνία